עד לא מזמן, בכל מטבח ביתי ממוצע ובכל פינת קפה שלטו שני שחקנים עיקריים: "קפה שחור" – המוכר לנו גם כ"קפה טורקי" או "קפה בוץ", ו"קפה נמס" – שאנחנו מכירים גם פשוט כ"נס".

מכונות האספרסו הביתיות והמשרדיות פרצו לעולמנו בערך בשנת 2010, כאשר רובן היו מבוססות פודים או קפסולות. והיום, מעל ל-10 שנים לאחר מכן אנחנו עדים לשינוי משמעותי נוסף בהעדפות צרכן הקפה הישראלי: צריכת משקאות קפה שונים ומגוונים, שמוכנים במכונות או בכלים שונים, מפולי קפה מזנים ותערובות שונות שנטחנו בזה הרגע. חווית קפה זו נוכחת גם בבתי קפה מקצועיים, אך גם במרחב הביתי והמשפחתי.

שוק המכונות ומטחנות הקפה הביתיות נמצא בשגשוג ובפריחה, וכך גם מותגי קפה ובתי קלייה מקומיים שונים בכל רחבי הארץ – שמייבאים זנים שונים של קפה, רוקחים תערובות שונות, קולים את הקפה בדרגות ובטכניקות שונות ומציעים את תוצרתם לצרכנים שנהנים מחווית קפה ביתית, איכותית ומגוונת. 

האתר "המון קפה" נולד בראש ובראשונה מתוך אהבה לקפה, ומתוך רצון לאחד ולהנגיש את המידע על תרבות הקפה בצורה רחבה: לתת במה למותגי קפה שונים בישראל ולסייע לחובבי הקפה להכיר ולגלות בתי קלייה חדשים, לעקוב אחרי טרנדים שונים בעולם הקפה, להמליץ ולהשוות בין דגמים שונים של מכונות וציוד נוסף ועוד.

הכתבות, המדריכים והמאמרים השונים במגזין נכתבים ע"י חובבי קפה מושבעים, מומחים בתחומים שונים, אנשי מקצוע, בעלי בתי קלייה ועוד, במטרה לספק לכם הקוראים את התוכן האיכותי, העדכני והרלוונטי ביותר בתחום הקפה באופן אובייקטיבי וחף משיקולים עסקיים.