חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

מארזי מתנה מומלצים לחובבי קפה

🕐זמן קריאה: 4 דקות
החגים מתקרבים וזאת בדיוק ההזדמנות להעניק לקרובים שלכם מתנה. אם אתם מתלבטים איזו מתנה לקנות, אז מארז קפה עבור חובבי קפה זאת המתנה המושלמת. לפניכם כמה הצעות למארזי קפה שכל חובב קפה ישמח לקבל לכבוד החג

כתבות חדשות במגזין

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

איך לבחור מארז קפה מתנה

לפני שניגש למארזי המתנה המומלצים לחובבי הקפה, כדאי גם לחשוב איך בוחרים מארז מתנה שהחברים שלכם יאהבו. הנה כמה טיפים:

1. הטעם של מקבל מארז המתנה 

תמיד כדאי לחשוב על מקבל המתנה. מה הטעם שלו. הוא חדש בתחום הקפה או שותה קפה ותיק? אם הוא אוהב את הטעם המעודן והפופולרי ודאי יעדיף את זן הערביקה המעודן יותר, ובעלי טעם דומיננטי יותר יעדיפו את זן הרובסקה הנדיר יותר. יש כאלו שמעדיפים תערובת דרום אמריקאית, המתקתקה יותר. ואחרים יעדיפו למשל תערובת אסייתית, האדמתית יותר. עוד שיקול הוא כמות הקפאין.

2.איך הם שותים את הקפה שלהם? קפה שחור, אספרסו, בפולים או בקפסולות?

כמובן לכל אחד יש הקפה האהוב עליו. חלק הם אוהבים מושבעים של הקפה השחור, חלק לא יכולים להעביר את הבוקר בלי אספרסו, ויש כאלה שרגילים לנס קפה הישן והטוב. כדאי לוודא לפני שנותנים מתנה. 

כמובן שמי שאין לו מכונת אספרסו יעדיף קפה שחור או אחר.

אבל גם אצל חובבי האספרסו כדאי לברר איזו מכונה יש להם וכיצד הם נוהגים לשתות. האם יש להם מכונה המתאימה לקפסולות? או אולי דווקא מכונה שטוחנת את פולי הקפה? אולי יעדיפו פודים או קפה שכבר טחון? צריך לחשוב על כל האפשרויות.

3.ערכת קפה למשרד, לבית או לשטח?

יש חשיבות גם רבה לסוג ערכת קפה. האם היא לשימוש אישי בבית או שמא למשרד לשימוש הכלל? ואז כמובן גם כאן יש להתחשב בסוג המכונה וכן בכמות הצריכה היומית של העובדים. אי אפשר לברר על הטעם של כל עובד עובד,  ולכן כדאי לבחור בטעם פופולרי ומוכר.

לחובבי הטיולים אפשר לתת ערכת קפה לשטח הכוללת לרוב פינג'אן, קפה טורקי, גזייה, כפיות, מצית או גפרורים וכוסות.

5. עיצוב

מארז קפה מתנה הוא לא רק קפה. הוא כולל גם כוסות מעוצבות לקפה או ספלים מעוצבים, כלי מזיגה, כמו קומקומים, פינג'אנים ועוד. הביאו בחשבון את עיצוב הכלים בבחירת המתנה, האם הם מתאימים לעיצוב המשרד או הבית? והאם הם מתאימים לטעמם הייחודי של מקבלי המתנה?

6. מחיר

כמו בכל מתנה יש חשיבות למחיר. קודם כול האם זה מחיר שאנחנו יכולים לעמוד בו. מלבד זאת מה רמת הקרבה. על מתנה למכר מהמשרד לא נוציא אותו סכום כמו לחבר קרוב, קרוב משפחה או בן זוג. גם סוג האירוע מהווה שיקול במחיר שנשקיע –  כמובן אירוע חד-פעמי כמו חתונה, חתונת כסף או יום הולדת עגול הם אירועים חד-פעמיים. עבור אירועים שחוזרים הרבה, כמו חגים, נשקיע פחות כסף אבל לא נוותר על האיכות. הנה כמה מארזי מתנה מומלצים לקפה לכל אירוע.

רוצים לקבל עדכונים על כל מה שחדש בעולם הקפה?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

מארזי מתנה מומלצים לחובבי קפה לרגל חגי תשרי

ערכת מקציף חלב וכד הקצפה Subminimal NanoFoamer + FlowTip

רוצים להרגיש כמו בריסטה בבית שלכם? המקציף בעל הפטנט העולמי יאפשר לכם לייצר הקצפה איכותית ללא הצורך בציוד יקר או במכונת קפה מקצועית. הערכה (399 שקלים) כוללת גם כד בנפח 450 מ"ל עם עיצוב נוח במיוחד המתאים לשימוש לכל סוגי הכיריים.

ערכת פיקופרסו ומקציף NANOFOAMER

ערכת פיקופרסו כוללת מכשיר אספרסו חדשני במיוחד (520 שקלים) בעל עיצוב אלגנטי וקומפקטי שמייצר אספרסו עשיר בניחוחות וטעמים עשירים, יחד עם מקציף הפלא NANOFOAMER – – מקציף נייד שמעניק לחלב מרקם מושלם.

V60 פלסטיק שקוף 01 + 100 ניירות פילטר + מטחנת קפה "Skerton "Plus + קנקן הגשה 01 + 250 גרם קפה מיוחד!

ערכת קפה מקצועית (345 שקלים) הכוללת את מכשיר הפילטר הנחשב HARIO V60, מטחנת קפה ידנית המאפשרת לשלוט בעובי הטחינה, קנקן הגשה, 100 ניירות פילטר ו-250 גרם קפה לבחירתכם.

מארז בריקה 4 כוסות

מארז שהוא כל מה שחובב קפה זקוק לו: המארז (250 שקלים) כולל מקינטה בריקה, 4 כוסות ושני סוגים של קפה (250 גרם כל סוג) ממגוון התערובות לבחירתכם.

מארז מתנה פרנץ' פרס

מארז מתנה פרנץ' פרס (199 שקלים) ישמח מאוד כל חובב קפה. המארז כולל פרנץ' פרס גדול המאפשר להכין ליטר קפה או שש כוסות קפה, כוס מפנקת ושתי שקיות קפה טחון 250 גרם המותאם לפרנץ' פרס. 

רוצים לקבל עדכונים על כל מה שחדש בעולם הקפה?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

מארז טעימות Single Origins

מכירים את אלה שרוצים לטעום מכל העולמות? אז מארז הטעימות של Single Origins (165 שקלים) יתאים להם בול. המארז כולל מגוון סוגים של תערובות קפה במשקל 250 גרם מאתיופיה, אינדונזיה, מברזיל, מקולומביה ומקוסטה ריקה. 

מיכל Airscape לשמירת פולי קפה

הכנת קפה דורשת לא רק ציוד איכותי אלא גם פולי קפה טריים. כדי לשמור על טריות פולי הקפה, מומלץ להשתמש במיכל לשמירת הפולים. מיכל Airscape (בין 160 שקלים ל-200 שקלים בהתאם לגודל) עשוי מנירוסטה וישמור היטב את הקפה שלכם.

מארז מפנק קפה בריוסו – פינג'אן קפה ושוקולד 

פנקו את האנשים שאתם הכי אוהבים עם מארז מפנק של קפה בריוסו (199 שקלים).  הסלסלה היפה כוללת קפה בקלייה טרייה, עוגיות, פינג'אן ושני סוגים של שוקולד מריר. חג שמח!

מערכת המון קפה

אולי יעניין אותך גם

0 0 votes
Article Rating
הירשם
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
0
נשמח לשמוע מה חשבת על המאמר!x
דילוג לתוכן